רוצים להתייעץ ?
על ידי לחיצה על "קבל את כל העוגיות", אתה מסכים לאחסון עוגיות במכשיר שלך כדי לשפר את ניווט האתר, לנתח שימוש באתר, ולסייע במאמצי השיווק שלנו. צפה במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.

גישה הוליסטית לתכנון פיננסי ופנסיוני

תכנון פיננסי ופנסיוני

מהלך העבודה שלנו עומד על שלושה עמודי תמיכה: 

  •  העמדת תוכנית הצרכים המרכזית שלך כיום
  •  ניתוח כלכלי מקיף
  • ובניית תוכנית פעולה מדויקת להמשך 

אנחנו מתחילים עם המניע המרכזי שלך - מהם המטרות והחלומות שלך? מה התקציב שאתה זקוקים לו ומה היא רמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת? משם, אנו מעבירים ניתוח כלכלי מעמיק של הנכסים, ההשקעות, החובות ומקורות ההכנסה שלך. 

בונים אסטרטגיות והטמעה בפועל באמצעות הכלים המתקדמים ביותר הקיימים בשוק היום. אנו מסייעים לך לנהל את הסיכון  של ההשקעות שלך, לבחון את המשך החיסכון שלך, ולהכין את עצמך לחיים של שלווה כלכלית בשנות הפרישה.

מתחילים בהבנת המטרות שלך, תכניות לפרישה, התקציב ורמת הסיכון שלך

Logi checkmark

בוחנים את הנכסים, ההשקעות, החובות ומקורות ההכנסה שלך, באופן פרטני

Logi checkmark

לבסוף, אנחנו מכינים תוכנית פיננסית הוליסטית כדי להעניק לכם יציבות ולהניע תחושת שקט נפשי ממושך.

Logi checkmark

תכנון פיננסי הוא תהליך מתמשך, לא רק פעולה חד-פעמית

Logi checkmark

גישה הוליסטית לתכנון פנסיוני ופיננסי

גישה הוליסטית לתכנון פנסיוני ופיננסי

במקום להתמקד רק באזור מסוים אחד, כמו השקעות או תכנון פנסיוני, אנחנו בלוג'יק מסתכלים על כל הנושאים הקשורים לכלכלה האישית של הלקוח. היא כוללת בדיקה של נכסים, התחייבויות , מקורות הכנסה, השקעות, מיסים ,וביטוח. גישה פיננסית הוליסטית תסתכל גם על המאקרו, כמו תנאי השוק הנוכחיים, תחזיות כלכליות, ואף עקרונות התנהלות כלכלית של הלקוח.

מהו תכנון פנסיוני ופיננסי

אנו מכינים תוכנית כדי להבין את הצרכים שלך, את מקורות ההכנסה שלך ואת המילוי של החסר. אנו מבחינים בהשפעות המס והשפעות הכלכליות של הבחירות שלך ומציעים לך דרך מסודרת ובטוחה להגיע לפרישה בשלווה.

שאלות שיכולות להיווצר

  1. איך התוכנית שלך מסייעת לי להגשים את החלומות והמטרות שלי לפרישה לגמלאות?
    התוכנית שלנו מתחילה בהבנה של החלומות והמטרות שלך לקראת הפרישה, ולאחר מכן מסייעת לך להבין איך לממש אותן על פי המשאבים הכלכליים שלך.

  2. איך אתם מתאימים את התוכנית שלך למציאות הכלכלית ולצרכים האישיים שלי?
    אנחנו מתחילים בכך שאנחנו מבינים את המציאות הכלכלית שלך, כולל את ההכנסות וההתחייבויות שלך  וממפים את כול שאיפותיך הכלכליים.  לאחר מכן, אנו מתאימים את התוכנית לצרכים שלך, כולל שיקול הרמת הסיכון שאתה מוכן לקחת.

  3. איך אתם מעדכנים אותי לגבי המלצות לשינויים בתוכנית שלי?
    אנחנו מבצעים פגישת עדכונים רבעונית/שנתית,ממפים את המצב הקיים תוך התחשבות במצבי השוק המשתנים ובפרמטרים סובייקטיביים נוספים ולפי זה ממליצים לשמר/לשפר את התיק. צוות המשרד זמין במגוון אפשרויות ליצירת קשר למענה על שאלות ולהכוונה לדרכי פעולה מומלצות.

  4. איזה מנגנונים אתם משתמשים בהם כדי להבטיח שהתוכנית שלי עדכנית ומתאימה למציאות הכלכלית המשתנה?אנחנו משתמשים במגוון כלים, כולל ניתוחים כלכליים ואלגוריתמים מתקדמים, כדי להשאיר את התוכנית שלך מעודכנת ומתאימה למציאות הכלכלית המשתנה.

  5. איזה מדדים אתם משתמשים בהם כדי להעריך את ההצלחה של התוכנית שלי?אנו משתמשים במגוון מדדים, כולל רמת ההכנסה שלך, את מידת המספר החופשי שלך, ואת רמת הסיכון שאתה מוכן לקחת, כדי להעריך את ההצלחה של התוכנית שלך.


תכנון פיננסי אישי הוא בסיס לתוכנית חיים מוצלחת, ובמיוחד בתכנון לשלב הפרישה. זו היא התחלה של תקופה חדשה בחיים, אשר בה אתה רוצה להגשים חלומות ושאיפות שאולי לא היה את הזמן או האפשרות להגשים במהלך השנים שבהן עסקתם בקריירה.

לכן, אנו בלוגי'ק  עוסקים לא רק בהבנת המצב הכלכלי הנוכחי והעתידי שלך, אלא גם בהבנת היעדים, החלומות והשאיפות שלך. אנחנו מתכננים איתך את תהליך לקראת הפרישה, כך שתוכל להמשיך לחיות את החיים שאתה שואף לחיות - ללא דאגות פיננסיות.

מאמרים קשורים

No items found.